« روایت معتبر " إِنَّ فَاطِمَهَ ع صِدِّیقَهٌ شَهِیدَه " و تصریح بر شهادت حضرت زهراء (س)اگر مرگ شهیدان را می خواهید این عمل را انجام دهید »

رهبری با شجاعت مسیر امیرالمومنین(ع) را ادامه می دهد

نوشته شده توسطحوزه علمیه باقرالعلوم (ع) 12ام اسفند, 1394


حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امروز در اختتامیه پنجمین همایش ملی غدیر پژوهی و سومین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان، در کرمانشاه، گفت: همه جهان تجلی صفات خداوند متعال است و هیچ مکانی در سراسر عالم خالی از نشانه ها و صفات خدای متعال نیست.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: خداوند متعال بر اساس حکمت و رحمت خود اراده فرمود موجودی را بیافریند که خلیفه خدا در زمین باشد، چنین خلیفه ای باید ویژگی ها و صفاتی به همراه داشته باشد.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: خلیفه خدا چون نماینده مطلق خدا در زمین است، باید ظرفیتی فراتر از سایر مخلوقات الهی داشته باشد و مظهر تمام صفات و ویژگی های خداوند متعال در جهان هستی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: ولی خدا باید از چنان ظرفیتی برخوردار باشد که دنیا و آخرت، ملک و ملکوت و عرش و فرش در ظرفیت او بگنجد، انسان باید بلند نظر و بزرگ باشد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: از حکمت خدا به دور است که مخلوقات را بدون خلیفه رها کند و به حال خود بگذارد بدون این که هادی و راهنمایی در جهان باشد، همان گونه که اکنون نیز زمین خالی از راهنما و خلیفه خدا نیست و امام زمان(عج) حضور دارد.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با برشماری ویژگی های رهبر جامعه اسلامی، اظهار داشت: رهبر جامعه اسلامی باید فارغ از مقام و منصب دنیوی بوده و عالم و عادل باشد.

وی ادامه داد: امام علی (ع) مظهر تمام صفات نیک و اسمای الهی در زمین است، امام علی (ع) دارای تمام کمالات و ویژگی های مطلوب است این صفات مطلوب امام علی (ع) را شایسته خلیفه الهی بودن می کند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان افزود: آرمان حقیقی هر انسانی کسب تمام صفات شایسته و نیک جهان هستی است، خدا در رگ، جان و وجود انسان ها قرار دارد و انسان باید انوار نورانی حضرت حق را به جهان منعکس نماید.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در پایان، امام علی(ع) را الگوی کامل بشریت خواند و بر ضرورت دفاع از ولایت تاکید کرد و افزود: امروز رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه ای با شجاعت و قاطعیت، مسیر امیرالمومنین(ع) را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام


فرم در حال بارگذاری ...


 
مداحی های محرم